Jak reklamovat iPhone? Jde to se zárukou i bez ní

Facebook
Facebook
Google+
Google+
https://www.appleking.cz/blog/jak-reklamovat-iphone">
Pinterest
Pinterest
Instagram

Telefon občas nefunguje tak, jak má, nebo je dokonce rozbitý. Jak reklamovat iPhone, když je v záruce a jak, když už je po dvouleté lhůtě?

iPhone je telefon, který většinou minimálně dva roky vydrží fungovat naprosto spolehlivě. V případě, že ho kupujete na soukromou osobu, máte ze zákona nárok na 2 roky záruky. Pokud ho pořizujete na firmu, je to jeden rok. Problém může nastat, když iPhone pořídíte přímo v online Apple Storu. I když nenakupujete na firmu, druhý rok záruky je problematický.

Nákup iPhonu u Applu

Nedoporučujeme tedy kupovat iPhone v České republice přímo u Applu, ale u prověřených obchodů. Ty dokáží mnohdy nabídnout i lepší cenu a 2 roky záruky máte zajištěné.

V případě, že se s telefonem něco v záruční době stane, musíte kontaktovat prodejce. Čili obchod, kde iPhone, případně další příslušenství na iPhone pořídíte. Prodejce pak telefon odešle za vás do servisu a sdělí vám veškeré podrobnosti. Se servisem tak sami nekomunikujete.

Jak reklamovat iPhone po záruce

Když se iPhone porouchá po záruční lhůtě, musíte problém řešit se servisem už vy. AppleKing servis nabízí opravu iPhonu za přijatelné ceny a pokud se nacházíte maximálně 50 km od jeho pobočky, zdarma si zařízení vyzvedne.

jak reklamovat iphone

Na počkání vymění nejdůležitější části, takže nezůstanete dlouho bez telefonu. Do této kategorie spadá výměna displeje a výměna rozbitého skla. Když budete čekat na opravu, můžete si prohlédnout příslušenství, které nabízí ve své prodejně a využít i přítomnou a bezplatnou Wi-Fi.

Po opravě je na opravovanou část iPhonu dávána záruka 2 roky. Takže pokud se vám rozbije displej třeba na iPhonu 5s, další 2 roky máte jistotu, že bude fungovat a v případě, že přestane, iPhone servis AppleKingu se postará o bezplatnou výměnu. Samozřejmě v případě, že si jej nerozbijete vlastní vinou. Pro pozáruční servis stačí napsat, zavolat na číslo +420 773 073 420, nebo přímo navštívit prodejnu AppleKing.

Facebook
Facebook
Google+
Google+
https://www.appleking.cz/blog/jak-reklamovat-iphone">
Pinterest
Pinterest
Instagram

3 thoughts

  1. V článku není nikde napsáno, jak reklamovat iPhone po záruce. Jednoduše proto, že to nejde. To, že člověk vezme rozbitý zařízení a odnese jej do servisu neznamená, že jej reklamuje. Jaký je v tom rozdíl? Reklamace v záruce = oprava (nebo výměna zboží za nové) zdarma. Jestliže za opravu musím zaplatit, nejedná se o reklamaci, nýbrž o opravu (servis). Vsadím se, že takový zákazník se servisem nevyplňuje Reklamační protokol ale Servisní protokol (případně obdobný název).

    Jsem na tomto webu poprvné a za 10 minut už druhej bullshit…

    1. V článku je napsáno, že v případě uplynutí záruční doby je nutné řešit závadu se servisem a uveden konkrétní servis. Také je tam napsáno, že na opravený díl je poskytnuta záruka další 2 roky, takže i iPhone s takto vyměněnou částí, který je už starší a jeho celková záruka vypršela, je možné reklamovat po záruce.

      Čili žádný bullshit, když je čtenář ochotný článek přečíst a použít selský rozum bez nutnosti uštěpačně rýpat 🙂

  2. Ano, Tomáši, ovšem návštěva servisu a zaplacení za výměnu části NEROVNÁ se reklamace, jde jen a pouze o pozáruční servis. Pokud nevíte, co přesně znamená slovo reklamace, doporučuji nastudovat. Uvedu ale příklad podle Vás: mám tři roky starý iPhone, rozbije se mi displej, jdu do servisu, tam mi jej vymění a dostanu dva roky záruku. Dostanu tuto záruku na celé zařízení? Pokud ano, pak máte pravdu a špatně chápu. Pokud je však záruka pouze na opravený díl (v tomto případě na displej), pak je to dáno zákonem a jedná se o standardní „službu“. A nehádejte se, nemáte pravdu. Žádné zařízení nejde po dvou letech reklamovat (pokud při prodeji nebyla záruka prodejcem prodloužena). A znovu opakuji, že placený pozáruční servis není to samé jako řešení reklamace.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *