Vše skladem Zboží můžete mít již dnes
Doprava zdarma Při nákupu nad 1000 Kč
Prodejna a servis V centru Brna
Nákup bez rizika Bezplatná výměna zboží
Vrácení zboží Možnost vrácení do 30 dní

Reklamace zboží

Došlo při přepravě zboží k jejímu poškození?
Má zboží, kterou jsme Vám dodali, nějakou vadu?
V takovém případě máte nárok na její reklamaci.

Abychom Vám celý proces reklamace ulehčili, připravili jsme pro Vás speciální reklamační formulář. Ten si stačí jen stáhnout do počítače, vyplnit, vytisknout a odeslat s reklamovaným zbožím na naši adresu. Při vyřizování Vaší reklamace budeme jednat s maximální péčí a o jejím výsledku Vás budeme informovat nejdéle do 30 kalendářních dnů.

Postup reklamace

  1. Klikněte myší na tento odkaz. Tím si stáhnete speciální reklamační formulář do Vašeho počítače.
  2. Formulář otevřete a vyplňte na počítači, nebo si ho vytiskněte a vyplňte ručně.
  3. Formulář vlastnoručně podepište.
  4. Vyplněný a podepsaný formulář vložte do zásilky, která bude obsahovat reklamované zboží. Celou zásilku zabalte tak, aby obal dostatečně bránil poškození reklamovaného výrobku během přepravy.
  5. Zabalenou zásilku odešlete na adresu:
    AppleKing.cz
    Palackého třída 666/23
    61200 Brno

Posouzení a zpracování reklamace

Jakmile od Vás obdržíme reklamované zboží, Vaši reklamaci odborně posoudíme a stanovíme další postup. Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace posuzujeme my jakožto prodávající. V případě, že bude Vaše reklamace shledána oprávněnou, bude Vám zaslán nový kus nebo vrácena kupní cena. Stane se tak bezprostředně po posouzení reklamace. Peněžní prostředky vracíme převodem na účet nejdéle do 14 dnů od vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace Vám vzniká nárok na úhradu nákladů spojených s reklamací (poštovného) v přiměřené výši.

Více informací lze nalézt v obchodních podmínkách, které jsou k dispozici zde.

V případě jakýchkoli dotazů se na nás neváhejte obrátit na emailu: ahoj@appleking.cz